<$BlogRSDUrl$>

!-- Logo box specs - size, background colour etc -->

 


دختر مدرسه ای ها ابزار سکس در ژاپن 


اين مطلب رو بخونين ،خيلی نااميد کننده هست :
نمونه ای از نوشته های وب سايت دختر مدرسه های ژاپنی به صورت زير هست.
۱- سلام .اسم من .... است و من دانش آموز دبيرستانی در توکيو هستم .موهای بلند و چشم های قهوه ای دارم که برای هم سن و سال های من بسيار متداول هست.
۲- من معمولا به karaoke و sony plaza و برای نوشيدن چای به رستوران های fast food مثل مک دونالد می رم .مکان مورد علاقه من شيبوياست ،دليل اصلی من برای رفتن به اين مکان پيدا کردن دوستان جديد و ديدن فروشگاه های مد هست.
۳- اگر وارد ۱۸ سال شوم ،می تونم گواهينامه رانندگی بگيرم .در نتيجه می تونم در بزرگراه و نيمه شب با سرعت بالا رانندگی کنم .من همينطور به زندگی در خارج از خانه علاقه دارم.
۴- من علاقمند به کشورهای خارجی هستم ولی تا کنون به آنجا نرفته ام .والدينم به من خيلی سخت می گيرند و من کمی نگرانی برای برای رفتن به کشور خارجی دارم .ولی واقعا علاقمند به دانستن در مورد اين کشور ها هستم.خواهش می کنم منو در جريان بگذاريد.من همچنين علاقمند به پيدا کردن دوستان جديد از طريق ،Home page خودم هستم .در ضمن من کمی خجالتی هم هستم.


پرنو گرافی در ژاپن و کشورهايی اروپايی متفاوت هست.که اين تفاوت در سايت های اينترنتی هم ديده می شود.در کشورهای اروپايی و آمريکايی عکس سکسی يک زن ديده می شود که در مرحله اول بايد توسط کارت اعتباری، ابتدا کيسه پولتون رو کمی شل کنيد تا بتونيند يک صحنه ببينيد در صورتی که بيشتر دست و دلباز باشيد.صحنه های بيشتری را خواهيد ديد ولی ژاپن کمی متفاوت است.
در ژاپن دختر بسيار جوان است ،خيلی خجالتی هست. هم اکنون در دبيرستان درس می خواند و يونيفرم دبيرستان می پوشد.آرزو دارد که ۱۸ ساله بشود و رانندگی کند .هم اکنون شغل پاره وقت در يک رستوران شبيه اکثر دختر دبيرستان های ژاپن دارد.خانواده اش هم نسبت به او بسيار سخت گيرند. اما بسيار سخت نيست که از او بخواهيد که يونيفرم مدرسه اش را در آورد و بدنش را عريان کند و بدنش را بخاطر پول بفروشد.
سکس با دختر دبيرستانی يک مشکل بزرگ برای آنهاست .برای اينکه امروزه به نظر می آيد که کمی برای سکس بزرگ هستند .هم اکنون در خواست برای سکس با دختر مدرسه ای در سطح راهنمايی زياد شده است. ۴ ٪ دختر راهنمايی ها در ژاپن برای سکس پول گرفته اند.نيمی از دختر راهنمايی ها با مردی بسيار بزرگتر از خود(متاهل) سکس داشته اند ،هم اکنون به دختر راهنمايی ها در ژاپن به عنوان پول نقد نگاه می شود .برای اينکه زمانی که به سن ۱۵ يا ۱۶ برسند .آنچنان برای سکس مورد علاقه نمی باشند.




آرشيو

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com